Just the Way You Are (Bruno Mars Cover) - Boyce Avenue

存档灵魂:

Just the Way You Are
你的美无需涂饰


【歌词】

 

Oh her eyes, her eyes
Make the stars look like they're not shining
Her hair, her hair
Falls perfectly without her trying
She's so beautiful
And I tell her every day
Yeah I know I know
When I compliment her
She won't believe me
And it's so, it's so
Sad to think she don't see what I see
But every time she asks me do I look okay
I say
When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
哦,她的眼睛,她的眼睛,
闪亮着让星星失去了光彩。
她的头发,她的头发,
无须梳理就瀑布般垂落。
我每天都会告诉她,
她是如此的美丽。
是的, 我知道, 我知道,
当我赞美她时,
她不会相信我,
这如此,如此叫人遗憾,
她无法见到我所看见的。
当她每次问我"我漂亮么",
我都会说,
当我凝视你的脸,
一切都如此完美, 无可挑剔,
因为你就是奇迹,
你的美无需涂饰。

And when you smile,
The whole world stops and stares for a while
Cause girl you're amazing
Just the way you are
当你绽露微笑,
整个世界都会瞬间停止,去注目着你,
因为你就是奇迹,
你的美无需涂饰。  

Her lips, her lips
I could kiss them all day if she'd let me
Her laugh, her laugh
She hates but I think it's so sexy
She's so beautiful
And I tell her every day
Oh you know, you know, you know
I'd never ask you to change
If perfect is what you're searching for
Then just stay the same
So don't even bother asking
If you look okay
(ok)You know I say
When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
她的双唇,她的双唇 ,
如果她愿意, 我可以亲吻它们整天 。
她的微笑,她的微笑,
她说不喜欢, 但对我它是如此性感。 
我每天都会告诉她,
她是如此美丽。
哦,你知道,你知道,你知道, 
我从没要求你去改变,
如果完美是你追求的, 
那就什么也不要改变。 
你甚至不必屡次问我, 
如果你觉得OK,
那就OK。
当我凝视你的脸,
一切都如此完美, 无可挑剔 ,
因为你就是奇迹,
你的美无需涂饰。 

And when you smile,
The whole world stops and stares for a while
Cause girl you're amazing
Just the way you are
当你绽露微笑,
整个世界都会瞬间停止, 去注目着你。 
因为你就是奇迹,
你的美无需涂饰。

 

When I see your face
There's not a thing that I would change
Cause you're amazing
Just the way you are
当我凝视你的脸,
一切都如此完美,无可挑剔 
因为你就是奇迹,
你的美无需涂饰。 

And when you smile,
The whole world stops and stares for a while
Cause girl you're amazing
Just the way you are
yeah~
当你绽露微笑,
整个世界都会瞬间停止,去注目着你, 
因为你就是奇迹,
你的美无需涂饰。

 

评论
热度 ( 29 )

© 森森森 | Powered by LOFTER