So Beautiful (Radio Edit) - Darren Hayes

存档灵魂:

So Beautiful
如此美丽

【歌词】

 

Whether I'm right or wrong
There's no phrase that hits
Like an ocean needs the sand
Or a dirty old shoe that fits
And if all the world was perfect
I would only ever want to see your scars
You know they can have their universe
We'll be in the dirt designing stars
无论我的表达正确或错误,
因为世间没有任何措辞,
能让我完全倾诉此刻心情。
就像海洋带走流沙,
或者一双旧鞋更合脚。
哪怕全世界都完美无暇,
但我只想留下来, 关爱你的伤痛。
你知道, 他们可以拥有他们的宇宙,
我们能在尘埃迷雾中探索星辰。

And darlin' you know
You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful
亲爱的, 你知道,
你让我感觉到如此美丽。
我不想去往世界任何其他地方,
你让我感觉到如此美丽。
 

Whether I'm up or down
There's no crowd to please
I'm like a faith without a clause to believe in it
And if all the world was smiling
I would only ever want to see your frown
You know they can sail away in sunsets
We'll be right here stranded on the ground
Just happy to be found
无论我身处顺境或逆境,
没有人给我真正的关爱,
我们间没有任何条款, 但却相互信赖。
哪怕全世界都在冲我微笑,
我也只想留下来,舒展你皱起的眉头。
你知道,他们可以在日落余晖中远航,
我们将在这片大地上艰苦耕耘,
就能够收获幸福快乐。

You make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
You make me feel so beautiful
亲爱的, 你知道,
你让我感觉到如此美丽。
我不想去往世界任何其他的地方,
你让我感觉到如此美丽。

I have lost my illusions
I have drowned in your words
I have left my confusion to a cynical world
I am throwing myself at things I don't understand
Discover enlightenment holding your hand
我失去了我所有的幻想,
我淹没在你的誓言之中。
我已不再迷茫玩世不恭,
我把我自己交给了未知,
紧握你的手去找寻方向。

You are..
So Beautiful
你是……
如此的美丽。

Yeah darlin' you know!
That you make me feel so beautiful
Nowhere else in the world I wanna be
Yeah you made me feel so beautiful
是的, 亲爱的, 你知道!
你让我感觉到如此美丽。
我不想去往世界任何其他的地方,
是的, 你让我感觉到如此美丽。


评论
热度 ( 33 )

© 森森森 | Powered by LOFTER