Crystal Eyes - L.A. Guns

存档灵魂:

Crystal eyes
水晶之眼

 

【歌词】

You are my crystal eyes
你是我无邪的水晶之眼
With crystal eyes she gazes
凝望着我 那么清澈透明
Like a desert flower
像干涸沙漠沐浴晨雨后
In the morning rain
一束挂满剔透晶莹水滴的小花
She's well aware of every promise made
她懂得承诺的意义所在
She's a child of light in a world of pain
她是这痛苦世界的天真纯洁

Oh let her befree, Holy Zion
哦,放她自由吧,神圣天堂
Give us eyes to see
赐我们双眼让我们看见
Something to rely on
让我们共同信仰相互依靠
Crystal eyes, I still love you
无邪的水晶之眼,我一往情深的爱你
You're my one desire
你是我的唯一渴望
Crystal eyes, I can't live without your touch
无邪的水晶之眼,失去你的凝望我将无法活下去

You are my crystal eyes
你是我无邪的水晶之眼
Crystal eyes, she don't say much
无邪的水晶之眼,清澈的眼神默不作声
But she sees right through
却已穿透我的胸膛直击我心
Your thin disguise
你那脆弱的虚伪
You'll never know she comes and goes
你永远不知道她的芳踪
Slips through the veil of the dead of night
穿透死亡之夜黑沉的面纱

Oh let her befree, Holy Zion
哦,放她自由吧,神圣天堂
Give us eyes to see
赐我们双睛让我们看见
Something to rely on
让我们共同信仰相互依靠
Crystal eyes, I still love you
无邪的水晶眼,我一往情深的爱你
You're my one desire
你是我的唯一渴望
Crystal eyes, I can't live without your touch
无邪的水晶之眼,失去你的凝望我将无法活下去

You are my crystal eyes
你是我无邪的水晶之眼
Crystal eyes, she's an angel
无邪的水晶之眼,她就是一个天使
That fell to earth like a gift from God
是上帝的礼物掉降落尘世
Sweet, serene, skin like cream
她甜美,宁静,肤如凝脂
My love protects your every thought
我的爱守护着你所有梦想

Oh let her befree, Holy Zion
哦,放她自由吧,神圣天堂
Give us eyes to see
赐我们眼睛让我们看见
Something to rely on
让我们有所信仰
Crystal eyes, I still love you
无邪的水晶之眼,我深情的爱着你
You're my one desire
你是我的唯一渴望
Crystal eyes, I can't live without your touch
无邪的水晶之眼,失去你的凝视我将无法活下去

You are my crystal eyes
你是我无邪的水晶之眼

 

评论
热度 ( 9 )

© 森森森 | Powered by LOFTER